Tierpark w Ueckermünde

Kilka kilometrów za Polsko-Niemiecką granicą znajduje się ciekawe miejsce. Jest nim Tierpark w Ueckermünde.
Można tu zobaczyć sporo zwierząt, park jest tak zorganizowany iż bez problemu można go odwiedzać nawet z małymi dziećmi. Szczegóły oferty znajdziecie na poniższej stronie.

http://www.tierpark-ueckermuende.de/

Ja z moje strony pragnę podzielić się z wami kilkoma zdjęciami jakie tam wykonałem moją g3. Jako że zoo odwiedzałem dość zimną porą większość zwierzaczków pochowała się lub znalazła co bardziej nasłonecznione miejsce by wygrzewać się ile się da.

Dla tych którzy dotarli do końca największej jak dotychczas mojej galerii kilka ciekawostek:

1) Do parku kursuje autobus 706 z okolic zamku w Szczecinie

2) Można dojechać koleją i dopłynąć statkiem. Są jakieś wiązane tranzakcie między armatorem statku i zoo. Jak pokazuje się bilet te statku ma się zniżkę ale to trzeba dobrze sprawdzić

3) Jeżeli chcecie by lwica ruszyła się w stronę punktu widokowego warto przyprowadzić czworonożnego pupila 😉 w czasie mojej wycieczki jakiś nasz rodak przybył z pieskami.
Lwica potraktowała pieska chyba jak obiad bo strasznie się mu przyglądała. Dopóki mogła to nie spuszczała go z oka 😉 Ot przekąska na czterech łapkach.

2 thoughts on “Tierpark w Ueckermünde

  1. „iż bez problemu”, wg teorii prof. Miodka, lepiej jest używać „że”

    statu ?
    statut ?
    status ?
    statusik ?
    aaaa statku …….. :]

    zniszkę ? no kurka, nawet w”ó”jek google daje radę ….

    „jakiś nasz rodak…” Kali jeść, Kali pisać, Kali rozumić

    • Dziękuję za twórczą krytykę związaną z fotografią, zwłaszcza za ocenę kompozycji itp. Ale dość ironii. Poprawię błędy językowe, mój błąd. Jednak co do „iż” to taka konstrukcja była nauczana zarówno w szkole podstawowej jak i średniej (studia techniczne nie dawały możliwości rozwoju kwiatu językoznawstwa a wymagały odpowiedzi precyzyjnych i niepozostawiających pola dla wolnej interpretacji) i tej wersji będę się trzymał wysoki sądzie.

Dodaj komentarz