Muchołówka drugie odwiedziny.

Dziś udało mi się odwiedzić znajomą muchołówkę. Bardzo się ucieszyłem kiedy po przyjechaniu na miejsce okazało się ze gniazdo jest całe.

Muchołówkę zobaczyłem na gałęzi. CRW_8716

Na mój widok uciekła mocno świergoląc. Śledząc ją aparatem zobaczyłem małe zółte dziobki wystające z gniazda. Niestety zanim udało mi się je złapać posłuszne matczynemu ostrzegawczemu świergotowi schowały się. Na szczęście miałem statyw i pilot do aparatu. Mogłem więc zajrzeć do środka gniazda. Zdjęcie wykonane są pod dziwacznymi kontami ale co tam trzeba łapać okazje.

Oto co tam znalazłem:

CRW_8733

Wydłużając statyw mogłem podnieść aparat wyżej i dokładniej obejrzeć wnętrze gniazda

CRW_8723

CRW_8738

CRW_8740

Żeby nie denerwować mamusi usadziłem się dalej i czekałem. Miałem nadzieje na ujęcie jak maluchy zaczną wyciągać szyjki. Doczekałem się niestety udało mi się zrobić jedno nieostre i ruszone zdjęcie. Dopadł mnie brak prądu w akumulatorze. Tak to jest jak się nie ładuje akumulatorów przed wyjściem z aparatem w plener. Cóż postaram się odwiedzić tą rodzinkę innym razem ale z dobrze naładowanym akumulatorem.

A oto owe nieostre zdjęcie:

CRW_8744

Skomentuj

